Bu Blogda Ara

İzleyiciler

10 Şubat 2009 Salı

XI. GENEL KURUL






XI. GENEL KURUL


S.S.Doğukent Konut Yapı Kooperatifinin 2005 Yılı Olagan Genel Kurul Toplantısı, 28.05.2006 tarihinde, saat: 09.30 da, Doğukent Şantiye Alanı - Kahramanmaraş adresinde, San. ve Tic. Bakanlığı Temsilcileri, Erzan Yılmaz, Hüseyin Dağ, Rauf Topaktaş, Atilla Çakallıoğlu ve Dilek Uncu'nun gözetiminde yapıldı.


Bu Genel Kurulda;

Kayıtlı üye sayısı : 2941 kişi,
Katılan üye sayısı : 963 kişiydi.

Bu Genel Kurulun, Divan Başkanlığına; Mehmet Bağrıaçık, Katip Üyeliklerine ise; Nevzat Şirin, Halil Şahin ve Fevzullah Aslanyürek, Salih Özsağır, Ali Kemal nacaroğlu ve Metin Doğan tarafından önerildiler.

Öte yandan arkadaşları tarafından da, Ramazan Kayacık, Abdulkadir Apaydın, Metin Tamursoylu ve Mehmet Gökçe aday gösterildiler.

neticede Divan Başkanlığına; Mehmet Bağrıaçık, Katip Üyeliklerine ise; Nevzat Şirin, Halil Şahin ve Fevzullah Aslanyürek Genel kurul tarafından seçildiler.

Bu Genel Kurulun,
5. Madde’ si Yönetim Kurulunun faliyetleri ile ilgili idi. Madde hakkında;

Ali Çam, Murat Sert ve Cuma Höbek söz aldılar.
Üye Hazma Salman, Site Yönetimiyle ilgili sorunları dile getirdi.

Av. Metin Doğan, Hamza Salman'ın sorularını cevapladı. İddia edilen rakamların hiçbirinin doğru olmadığını ifade etti.

Yönetim Kurulu Üyesi, Yönetim Kurulu adına söz alan Ömer Faruk Şirikçi; Site Yönetimini başka bir zamanda ayrıca konuşmak gerektiğini beyanla, inşaatların yapımı esnasında ihale şeklini açık eksiltme şeklinde yaptıklarını belirterek her türlü mal ve işçilik alımının şeffaf yapıldığını bir örnekle anlattı.

Bu Genel Kurulun,
6. Madde’ si Denetim Kurulunun faliyetleri ile ilgili idi. Denetim kurulu Üyesi Ali Erdemoğlu, Site Yönetimi ile ilgili iddiaların doğru olmadığını, günlerce denetledikleri zaman olduğunu ifade ederek, her apartmanın temsilcisi bulunduğunu, harcamaları onların takip etmesi ve bilmesi gerektiğini söyledi.

Madde üzerinde söz alan bir üye, inşaatların zamanında bitirilemediğini, ne zaman biteceğinin cevaplanmasını istedi.
Bu soruyu cevaplamak üzere Belediye Başkanı Mustafa Poyraz söz aldı. Başkanı Mustafa Poyraz, 200 YTl aidatla bundan daha iyisi yapılamayacağını, bu parayla ancak bu kadar yapılabileceğini beyanla, belediyenin her türlü alt yapıya destek olduğunu söyledi.

Bu Genel Kurulda, Doğukent Kooperatifi kurulduğundan beri, Yönetim karşılarında ilk defa, alternatif bulmuştu.

Ejder Akbaş ve arkadaşları tarafından:
1-Ramazan Kayacık,
2-Ali Naci Büyükkahraman,
3-Ersin Yaycıoğlu,
4- Nedim Ermeydan,
5- Mehmet Göl, aday gösterildi.
Adaylardan Nedim Ermeydan, adaylıktan çekildiğine dair dilekçe verdi.

Yapılan oylamada eski yönetim 3 yıl daha görev yapmak üzere yeniden seçildi. Yeni bir listenin çıkması; İlk bakışta sıkıntı gibi göründüyse de netice itibariyle herkesin hayrına olmuştu. Şöyle ki, Yönetim, aldıkları duyumlar sonrası " acaba" diyerek yaptıklarını daha bir titizlikle yapacaklardı.

YÖN.KUR.ASİL ÜYELERİ
3 YIL GÖREV YAPMAK ÜZERE,

1-Mustafa Poyraz (Bel.Bşk.)
2-Ömer Faruk Şirikçi,
3-Salih Özsağır,
4-Metin Doğan,
5-Ali Kemal Nacaroğlu,

YÖN.KUR.YDK.ÜYELERİ.

1-Aziz Ağca,
2-Ömer Paksu,
3 -Ali Şenel,
4-Mehmet Çabukel,
5-Hüseyin Gül,

DENETİM KUR. ASİL ÜYELERİ

1-Ali Erdemoğlu,
2-Ali Ülger,
3-Adem Yiğiter,

DENETİM KUR. YEDEK ÜYELERİ

1-Ali Bolat,
2-Ahmet Kara,
3-Mehmet Bekiroğlu,
şeklinde oluştu.

10. Madde gereği Divan başkanı Toplantıyı saat: 12.30'da kapattı.

-------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder